Balíček "STANDARD"

První konzultace  – seznámení v rámci 2h konzultace s koordinátorem a sestavení harmonogramu svatebního dne, určení rozsahu služeb svatební agentury, předání závazné objednávky snoubencům.

 

Návrh dodavatelů a sjednání termínu – zahrnuje dodání prověřených kontaktů na naše dodavatele, zajistíme u vybraných dodavatelů schůzky dle vašich možností.

 

Příprava svatebního kalendáře – zahrnuje organizaci svatebních příprav, nastavení termínu, sdílení s organizátory svatby a doplňování základních informací o dodavatelích a stavu příprav.


FB a web stránky svatebního dne – zajistíme tvorbu svatebních stránek pro novomanžele a FB události. Zábavná forma jak svatební hosty připravit na vaši nejvýznamnější událost v životě. Uveřejnění přání svatebních hostů, fotek z příprav, základních informací o ubytování a organizaci celého dne. Uveřejnění seznamu svatebních darů.

 

Koordinace svatebního obřadu a hostesky – zahrnuje konzultaci před svatbou a přibližně 2-3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu (organizace hostů, kontrola výzdoby, kontrola dokladů, komunikace s oddávajícím, matrikářem a svědky, 1-2 hostesky na vítání hostů a připínání vývazků).

 

16.900,- Kč