První konzultace – seznámení v rámci 2h konzultace s koordinátorem a sestavení harmonogramu svatebního dne, určení rozsahu služeb svatební agentury, předání závazné objednávky snoubencům.
ZDARMA
Návrh dodavatelů a sjednání termínu – zahrnuje dodání prověřených kontaktů na naše dodavatele, zajistíme u vybraných dodavatelů schůzky dle vašich možností.
2.500,- Kč
Návrh dodavatelů a sjednání termínu včetně účasti koordinátora – zahrnuje služby balíčku Návrh dodavatelů a sjednávání termínu a 5 vámi vybraných schůzek, které koordinátor absolvuje s vámi. Koordinátor vám poradí na místě při rozhodování, přebírá komunikaci ohledně ceny s dodavatelem.
4.000,- Kč
Schůzka s koordinátorem a dodavatelem – zahrnuje účast koordinátora na schůzce s dodavatele na žádost snoubenců. Koordinátor vám poradí na místě při rozhodování, přebírá komunikaci ohledně ceny s dodavatelem.
500,- Kč
Příprava svatebního kalendáře – zahrnuje organizaci svatebních příprav, nastavení termínu, sdílení s organizátory svatby a doplňování základních informací o dodavatelích a stavu příprav.
2.500,- Kč
Příprava svatebního kalendáře a jeho vedení – zahrnuje přípravy svatebního kalendáře a připomínání termínů, koordinaci dodavatelů a předávání informací snoubencům v průběhu celých příprav až do svatebního dne.
4.000,- Kč
FB a web stránky svatebního dne – zajistíme tvorbu svatebních stránek pro novomanžele a FB události. Zábavná forma jak svatební hosty připravit na vaši nejvýznamnější událost v životě. Uveřejnění přání svatebních hostů, fotek z příprav, základních informací o ubytování a organizaci celého dne. Uveřejnění seznamu svatebních darů.
5.000,- Kč
Styling svatebního dne – zahrnuje pomoc koordinátora, přibližně 10 hodin práce, při výběru stylingu svatebního dne na základě vaší představy a vašeho rozpočtu. Pomůžeme vám vybrat nebo zajistit půjčení dekorací k výzdobě svatebního obřadu nebo hostiny, pomůže s výběrem svatebního oznámení zajistíme fotodekorace nebo fotokoutek.
5.000,- Kč
Zábavný program – vymyslíme zábavný program pro vás a vaše svatební hosty, vše přizpůsobme vašim představám, prostoru a rozpočtu. Doporučíme vám dodavatele a připravíme kalkulaci.
2.500,- Kč
Zábavný program s organizací – zahrnuje služby balíčku zábavného programu a organizaci v den svatby.
cena dle rozsahu programu
Koordinace svatebního obřadu – zahrnuje konzultaci před svatbou a přibližně 2-3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu (organizace hostů, kontrola výzdoby, kontrola dokladů, komunikace s oddávajícím , matrikářem a svědky)
3.000,- Kč
Koordinace svatebního obřadu a hostesky – zahrnuje konzultaci před svatbou a přibližně 2-3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu (organizace hostů, kontrola výzdoby, kontrola dokladů, komunikace s oddávajícím , matrikářem a svědky, 1-2 hostesky na vítání hostů a připínání vývazků)
4.000,- Kč
Koordinace svatebního dne až po první novomanželský tanec – zahrnuje koordinaci svatebního obřadu, organizaci převozu hostů na svatební oslavy, usazení hostů dle zasedacího pořádku, přebírání svatebních darů, svatební zvyky. Stará se o platby hudebníků, dodavatelů. Práce koordinátora končí po prvním novomanželském tanci.
10.000,- Kč
Koordinace svatebního dne bez omezení – zahrnuje koordinaci dne až po první novomanželský tanec, koordinátor dále organizuje focení, komunikuje s manažerem restaurace a dle pokynů hlídá rozpočet dle stanovených limitů. Stará se o platby hudebníků, dodavatelů, organizuje odvoz hostů, rozdávání výslužek a je plně k dispozici novomanželům až do skončení svatebních oslav.
15.000,- Kč
Svatba na klíč – zahrnuje služby all inclusive od svatební konzultace až po koordinaci svatebního dne bez omezení, pomůžeme vybrat dodavatele, styling svatebního dne a zajistíme zábavný program v rámci svatebních oslav.
individuální kalkulace
Nenašli jste v našem ceníku vše? Přejete si, abychom zařídili něco, co jsme zde nespecifikovali? Kontaktujte nás na ceskova@honzakorinek.cz.
Zařídíme vše, aby svatba byla dle vašeho přání a připravíme kalkulaci na základě vašeho rozpočtu a možností. Ceny jsou orientační.