První konzultace – seznámení v rámci 2h konzultace s koordinátorem a sestavení harmonogramu svatebního dne, určení rozsahu služeb svatební agentury, předání závazné objednávky snoubencům.
Návrh dodavatelů a sjednání termínu včetně účasti koordinátora – zahrnuje služby balíčku Návrh dodavatelů a sjednávání termínu a 5 vámi vybraných schůzek, které koordinátor absolvuje s vámi. Koordinátor vám poradí na místě při rozhodování, přebírá komunikaci ohledně ceny s dodavatelem.
Příprava svatebního kalendáře a jeho vedení – zahrnuje přípravy svatebního kalendáře a připomínání termínů, koordinaci dodavatelů a předávání informací snoubencům v průběhu celých příprav až do svatebního dne.
FB a web stránky svatebního dne – zajistíme tvorbu svatebních stránek pro novomanžele a FB události. Zábavná forma jak svatební hosty připravit na vaši nejvýznamnější událost v životě. Uveřejnění přání svatebních hostů, fotek z příprav, základních informací o ubytování a organizaci celého dne. Uveřejnění seznamu svatebních darů.
Koordinace svatebního obřadu a hostesky – zahrnuje konzultaci před svatbou a přibližně 2-3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu (organizace hostů, kontrola výzdoby, kontrola dokladů, komunikace s oddávajícím, matrikářem a svědky, 1-2 hostesky na vítání hostů a připínání vývazků).
19.900,- Kč