happiness

happiness

by Honza Kořínek

vlasová kolekce podzim/zima 2016–2017

 

I letos kadeřník Honza Kořínek připravil svou vlastní autorskou kolekci účesů, střihů a barev pro období podzimu a zimy. Tentokrát jeho kolekce nese název happiness, česky tedy štěstí. „Název vznikl, dá se říci, náhodou, když jsem totiž viděl návrh videa z focení, řekl jsem si – to je ale jako reklama na štěstí – a ono se to ujalo,“ usmívá se oblíbený kadeřník. Happiness neboli šestí ale propojuje i tváře této kolekce. „Podzim a zimu máme snad všichni spojené asi s jedním z nejhezčích období roku, a to Vánocemi, které se často pojí se slovy rodina a štěstí. To ale není všechno – tentokrát jsme ke spolupráci oslovili tři ženy – a i ty spojuje štěstí. Mají krásná dítka, která naplňují jejich život právě štěstím,“ vysvětluje autor kolekce happiness Honza Kořínek.

Kolekce happiness se rozděluje na tři pomyslné části – probarvení vlasů, střihy a extravagantní účesy. „Se všemi modelkami jsme se domluvili a mohli jsme jim vytvořit barevné trendy, které letošní podzim a zima přináší. Asi nejvýraznější v celé kolekci je tmavě měděná barva, kterou vynesla Lucie Nachtigallová. Podzim a tóny do měděna, červena a celkově teplejších tonů jsou klasikou, která nikdy nezklame. Po létě všechny ženy touží být jiné, trochu se změnit a vyšisované vlasy oživit zajímavějšími barvami,“ popisuje Honza Kořínek. Zároveň ale dodává, že letošní rok přináší ve vlně ze zahraničí i nový trend v blond odstínech. „Není zcela obvyklé kombinovat na jedné klientce teplé a studené blond odstíny. Tato vlna k nám ale putuje ze zahraničí a myslím si, že to není vůbec špatné, takové probarvení jsme udělali na Michaele Sejnové a kovové proužky ve zlatavém tónu blond vypadají skvěle,“ říká oblíbený kadeřník. Podle Honzy Kořínka se do hry vrací melíry a jejich sláva prý zdaleka není u konce tak, jak by se mohlo zdát. „Často se mluví o tom, že melíry už nejsou moderní. Já si to nemyslím, jde podle mě jen o to, jak melír vypadá a jak se ho naučíte kombinovat s dalšími postupy a technikami. Na Báře Polákové jsme se snažili ukázat, že i blond melíry mohou vypadat přirozeně, vlasy jsou stále lesklé zdravé a působí šmrncovně. Jen je potřeba zvolit tu správnou techniku melírování a případného tónování vlasů,“ vysvětluje Honza Kořínek.

„Jsem moc rád, že se nám do poslední kolekce happiness podařilo vnést skoro všechny délky vlasů, a i různé stylingy účesů,“ říká Honza Kořínek. Trendem několika posledních let je dlouhé mikádo – takzvaný LOB. A to se nemění. „Ženy si tento střih zamilovaly a cítí se v něm dobře, proto se tak dlouho drží na vrcholu. Jedná se o střih, který je vlastně hodně praktický – dá se s ním dobře pracovat. Střih vypadá skvěle, když vlasy vyžehlíte, lehce navlníte anebo zvolíte i messy vzhled – tak trochu ho rozcucháte,“ usmívá se Honza Kořínek. V krátkých střizích budou hitem plnější střihy. „Dalo by se říci, že je to už krátké mikádo. Možná lehce vystříhané přes uši – to už záleží na každé klientce. My jsme ukázali varianty: vlasy mohou být rovné, hladké, ale zároveň i objemné,“ popisuje svou práci Honza Kořínek. Ženy s dlouhými vlasy by se neměly bát sestříhání vlasů, patky nebo ofiny. „Pokud jsou vlasy dobře ostříhané i sestříhané, vnáší to do nich tvar, pohyb a život. Vlasy, jsou ozdobou vaší krásy a nemusí být přece jen sepnuté v culíku. A v tomto období si také často klientky troufnou na ofinu nebo na výraznější patku – s tím já naprosto souhlasím a rád ostříhám. Vypadá to skvěle, když nám zpod čepice něco kouká,“ vysvětluje s úsměvem Honza Kořínek.

Do aktuální kolekce happiness Honza Kořínek zapojil i extravagantní účesy, a to i přesto, že s názvem »štěstí« tolik nekorespondují. „Nebudu si vymýšlet nějaká velká moudra – baví mě experimentovat, a tak jsme se rozhodli, že do této kolekce zapojíme i nějaké odvážnější účesy. A vše to vzniklo, když jsme viděli model od návrhářky Veroniky a její značky Sophistic by Veronika – její kosmošaty – jak jsme jim pracovně všichni říkali, prostě potřebovaly doplnit extravagantním lookem,“ popisuje důvody Honza Kořínek.

 

TVÁŘE happiness

 

BARBORA POLÁKOVÁ

herečka, zpěvačka

Barbora Poláková patří v současnosti mezi nejoblíbenější zpěvačky u nás. Nejvíc se do povědomí široké veřejnosti zapsala hitem Nafrněná, který patří k nejposlouchanějším u nás. Barbora se ale věnuje stále i herectví, účinkuje v několika seriálech, v roce 2016 ztvárnila i hlavní ženskou roli v celovečerním filmu. Sama ale říká, že její nejlepší a nejdůležitější rolí je role maminky. Přesto chystá svou druhou desku a připravuje se na velké podzimní turné.

 

MICHAELA SEJNOVÁ

herečka

Michaela spolupracuje s Honzou Kořínkem už podruhé. Stále patří mezi oblíbené herečky a v současné době ji uvidíme především na divadelních prknech. V divadle Hybernia se objeví v novém muzikálu pro děti Alenka v kraji zázraků, a to v hlavní roli Alenky. Na jaře 2016 Michaela porodila svého prvního syna, který je pro ni středem života. Přesto však zvládá kombinovat pracovní povinnosti s těmi mateřskými.

 

LUCIE NACHTIGALLOVÁ

blogerka

Lucie je v současné době jednou z nejúspěšnějších blogerek v Česku. Její cílovou skupinou však nejsou mladí lidé, ale popularitu získala u své věkové skupiny a především u matek. Její blog nese jméno Deník fejsbukové matky a právě díky sociálním sítím se z Lucie stala celebrita. Lucie je bývalá novinářka a v současné době s manželem vychovává tři děti. Právě její rodina je hlavními hrdiny zmiňovaného blogu. Lucie Nachtigallová vydala i stejnojmennou knihu Deník fejsbukové matky a také chystá její pokračování.

HAIR: Honza Kořínek

HAIR assistants: Anna Vejvodová, Radka Bajglová, Karolina Fahounová

MAKE-UP: Klaudie Havlová

PHOTO: Hair studio Honza Kořínek / Petr Kozlík

DRESS: Sophistic by Veronika

 

 

Poděkování:

SOPHISTIC BY VERONIKA www.sophistic.cz

česká módní značka

V roce 2010 ji založila módní návrhářka Veronika Štěrbová. Pod tímto označením vytváří limitované kolekce, jejímž hlavním znakem je variabilita. Jeden kousek totiž neznamená pouze jeden způsob nošení. »Sophisticované« modely jsou určené všem ženám, které chtějí podtrhnout svoji ženskost, eleganci a sebevědomí. Módní návrhářka při své tvorbě klade důraz na jednodušší linie, detail a kvalitu zpracování.